Kan inte sova!

Nej, klockan ar fem pa morronen... vilken normal manniska som helst borde ju ligga i sangen vid det har laget! Men kunde helt enkelt inte sova. Jetlag? kanske, mycket mojligt.. konstigt isf att jag inte hade problem att sova forsta natterna som jag kom hit... kanske var for trott for att inte sova...

Har iaf jobbat min forsta dag, lessss ar jag redan pa att vara tillbaka pa jobbet. Detta beror nog mest pa att jag just fatt reda pa att de tva tjejer jag jobbar med,  ska bada sluta inom 3 veckor.. wiehooo. Undra hur mkt overtidsjobbande det kommer att bli framover nar ny personal ska tranas? orkar inte.
Antar att det enda jag kan gora ar att bita ihop.. och efter December ska jag hitta ett nytt jobb!!!
Nar det nu var bestamt sa ska jag inte tjata mer om det.

Wellington ar ruskigt kallt just nu! Regn, blast o kyla! Brrrr...
Sommar, var ar du?

Ska ga o sova igen, sangen ar ju iaf varm :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej gumman - på andra sidan jordklotet :-)

Härligt att resan gått bra.

Kom snart tillbaka.

Kram från faster Maria

2008-08-19 @ 21:15:13
Postat av: Björn

Saknar dig anna!

2008-08-20 @ 20:29:55
URL: http://sjodin86.blogg.se/
Postat av: Dita

fan va tråkigt att du åkte :( det va så himla roligt o festa med dej bara så att du vet :P...saknar dej



p.s kom tillbaka snart !(L)



2008-08-20 @ 21:08:55
Postat av: Karin

Bara för att retas lite så har jag legat och solat i 2 timmar!

Låter jobbigt på jobbet, hoppas det löser sig!

Kramar,

2008-08-24 @ 15:36:01
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0