Happy Birthday!

Japp, nu var det dagen.
Vacktes (eller ja, vaknade forst gjorde ju jag, sparkade lite latt pa Dave, hehe) av underbara presenter, frukost pa sangen.. o sen, tarta! :D
Tyvarr maste Dave jobba idag, men sjalv ska jag bara ta det lugnt, o stanna i sangen sa lange jag kan!
Har jobbat 11 timmar om dan de senaste 3 dagarna..sa kanner mig ratt seg kan jag ju saga.. men ikvall galler det!
Party hemma hos oss forst, lite folk som kommer over. Sen ska vi ut pa st
an (ar planen iaf)!
Tydligen har vi en granne som ar svensk, fionas pojkvan kanner en tjej som heter Helen, o det visade sig att hon boddde pa andra sidan gatan :)

Nu vantar jag bara pa sang fran hembygden, sen ar morgonen fullandad :P hihi






1. MIna presenter
2. frukost!
3. tartan  min. mmm.
4. Blow!
5. Har tands ljusen,
6. Fancy chocolate!!
7. Mmmmm. (took a photo before I eat them all! :P)


Kommentarer
Postat av: Walker

Kul att du också har skaffat dig en blogg. Du verkar ha haft en bra födelsedag. Grattis från Karolina, John, Thomas och Erika !!!

2008-08-30 @ 10:11:21
Postat av: carro

Grattis :)

2008-08-30 @ 18:11:32
URL: http://cleek.blogg.se/
Postat av: Malin

GRATTIS! :)

2008-08-31 @ 15:47:41
URL: http://mberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0