Provjobb!

Jag har under de senaste veckorna letat jobb på lite olika cafeér och barer här i Freiburg. Började helt enkelt med att dela ut mitt CV på ställen som jag kan tänka mig att jobba på, och har fått förvånansvärt många svar redan! Jag tänkte att det skulle dröja innan någon hörde av sig, men det blev full fart på en gång! Har alltså lite provjobb inplanerat denna veckan och nästa, ska bli riktigt spännande!
 
Idag var jag på en intervju på ett café som heter Manna, kände direkt att jag vill jobba där! Supermysigt ställe som också har riktigt gott kaffe! De söker dessutom en barista, så det skulle vara jättekul om jag fick jobbet - har saknat att göra kaffe! Var ju förvisso ett tag sedan jag jobbade med detta, men hoppas att kunskaperna finns kvar nånstans :) Jag ska få provjobba på torsdag nästa vecka - så pepp!

 
Jag ska även provjobba redan imorgon, på ett café som heter Atrium. Där är det både kaffe, bar och servering, så det blir lite mer att hålla reda på.. Hoppas på att det kommer att gå vägen, om inte, är jag iallafall en erfarenhet rikare :)
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Va spännande det låter! Lycka till darling! =D <3

2014-03-05 @ 20:03:58
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Carro Lindström

Kul Anna, lycka till! :) kram

2014-03-05 @ 22:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0