Sushi, kölsch och stadsvandring - Halligalli!

Firade igår vår nationaldag med att dricka tysk öl och att äta sushi (oj så svensk jag känner mig) tillsammans med Jana och hennes kompis Gero! Han visade oss runt lite och sedan mötte vi upp med några av hans kompisar och chillade på barer resten av kvällen.
Hade supertrevligt och det var kul att se lite av Kölns nattliv och att få träffa Jana!
Det är lite svårt att hänga med i konversationer när man är många och det är hög musik i bakgrunden :/ men har fått prata massa tyska iallafall och det är kul! Jana kan fortfarande riktigt bra svenska också :)

Imorse sov jag ut ordentligt (tro det eller ej!), ätit lite frukost och tänkte spendera min dag i någon av stadens parker. Solen skiner och det är riktigt varmt ute :)

Tyvärr finns inga bilder från igår kväll :/ en liten miss men inte så mycket att göra åt det nu. Bjuder istället på en bild från belgischer viertel där många barer och restauranger ligger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0