Schokoladenmuseum

Dagen har i stort sett bara bjudit på regn, så har hängt lite på starbucks (mer för sköna soffor och wifi än för själva kaffet vill jag tillägga), gått på chokladmuseum och är nu tillbaka på hostlet. Har bytt rum och fått nya rumskamrater, bland annat en kille från tyskland som hela tiden är på resande fot! Han gör musik och lever på det! Är fascinerad att man klarar av en sån livsstil! Även om jag själv varit det minsta lilla musikalisk skulle jag inte ens tänka tanken, ett oplanerat liv låter väldigt jobbigt :p

Ikväll kommer Jana hit med en kompis (som bott i Köln) och jag ska visst få mig en guidad tur på stan! Ska bli riktigt kul!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0