Paris!

Nu har jag tagit mig så långt som till Paris! Tågresan från Köln gick geschwinnt och jag hittade ganska bra till Metron också! Väl framme vid rätt station blev det däremot lite knöligare, men efter en cirka 45 minuters promenad i cirklar hittade jag äntligen till hostlet! Kan ju tillägga här att jag inte hade någon karta, men hur kul hade det varit, då skulle jag ju hamnat rätt på en gång. Hostlet är väl inte så mycket att hurra för, men det får duga. Wifi har de iaf :)

Tog mig (trots duggregn) en liten promenad, hittade en trevlig restaurang där jag fick mig en mycket god macka och drack en orangina (blir lite nostalgisk för såna sålde vi på Bordeaux Bakery i Wellington, så för mig är det väldigt franskt!) kom tillbaks till hostlet just innan regnet började ösa ned. Ibland har man flyt.

Saknar redanTyskland och tyskan. Har haft en underbar vecka med massa tyska äventyr, och ser fram emot nästa resa till mitt favoritland!
Imorrn blir det nya äventyr i det här landet, då kommer Matilda hit och det ska bli så kul!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0