Düsseldorf

Har haft en underbart mysig dag i Düsseldorf! Blev först hämtad på stationen av zdenka, sedan (efter att jag lämnat min 17 kg tunga väska! (Nej, hade ingen aning om att den vägde så mkt!) tog vi en promenad längs med Rhein och kollade in en japansk trädgård, kikade runt i gamla stan och mötte en massa fotbollstokiga tyskar! Hittade efter många om och men sedan ett ställe där vi kunde fika Kuchen och dricka kaffe :)

Kvällen har bjudit på grillning, fotbolls-EM (ja till och med jag tyckte faktiskt att det var roligt!) och bubbelvin! Har även fått smaka på cola-öl, typiskt tyskar att blanda massa annat i ölen.. Ingen jätte-hit men inte heller helt äckligt.
Så kul att träffa Zdenka igen, var snart ett år sedan sist kom vi fram till, shit vad tiden rinner iväg!

Trött tjej ska nu sova för imorrn bär det av vidare till Paris! Kommer sakna Tyskland och att få prata tyska! :/
Men, ska bli riktigt kul att få ressällskap när bästaste Matilda kommer att möta upp mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0