Usch usch..

Vad illa jag madde igar!
Kande mig helt ok anda tills jag kom fram till gymet och borjade byta om, kande mig lite illamaende.. Antog att detta berodde pa att jag atit morotskaka (kanske lite for mkt :P) tidigare pa eftermiddagen. Forsokte mig pa att trana men det gick inget vidare sa jag gav upp och gick hem.

Val hemma lade jag mig och vilade, skulle nog gora susen, hah, trodde jag ja. Samma sekund jag lade mig ner vad det bara att bege sig till toaletten. Vet inte nar ens nar jag senast varit sjuk och spytt, men ar det varsta jag vet! Har hellre huvudvark, feber och magont  och mycket annat pa samma gang om jag fick valja.
Iaf, sa var det bara att ringa och sjukanmala mig, ar speciellt riskfyllt att jobba med mat och liknande i en san har situation. Sa idag har jag varit hemma, vilat, druckit MASSOR, gront te, vatten, juice, och saklart, mammas specialare nar man ar sjuk, Svartvinbarssaft :) Varm eller kall, det ar gott nar man ar sjuk! Nu ar ju inte det man kan kopa har alls likt mamma Karins hemgjorda,, men det fick duga.

Vad jag inte kan fatta ar hur jag kunde bli sjuk? PANG sa madde jag illa liksom, spydde en halvtimme senare....
Har ju aldrig hort nagon som blivit matforgiftad av morotskaka? eller? For antar att det maste vara ngt som har med mat att gora,, eftersom det hande sa snabbt. Symptom pa matforgiftning kan ta upp till 48 timmar innan de visar sig..
Tankte att det kanske kan vara ngt jag at pa Eurofest.. Hmm,, fast dem jag var dar med at ju samma saker sa det later lite konstigt..

Nej jag vet inte. Men nu mar jag iallafall battre. Dags att sova.

Kommentarer
Postat av: Mammi!

Jag vill pyssla om dig när du är sjuk! Jag kollar nästan varje dag hos dig om du skrivit men inte de sista dagarna och då minsann skrivs det, haha. Mormor blev så glad att du ringde på hennes födelsedag och till Maria hade du också ringt hörde jag, du har koll på läget du! vad kul me den där eurofesten, det var säkert något du åt där tror jag fast är det matförgiftning så är dt VÄRRE än magsjuka! Lite ledsamt idag för det är precis 1 år sedan morfar dog och mormor och jag har varit till minneslunden med fina blommor. Jag har städat huset och grejat med plant men det känns ändå megadeppo, jag var inte beredd på det men men. Restan av familjen är i fjällen och jobbar så jag är själv hemma. Imorgon blir det fira farmor, Maria och Axel är hemma och Jonas och Tomas kommer med sina gäng och dina syskon och Peter hoppas jag på och nu längtar jag idiotmycket efter dig så meningen blir kilometerlång!!!!! Tusenmiljoner kramar till dig från mig

2009-05-22 @ 17:43:23
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0